Schimba datele

Oferte

Descrierea hotelului



Localizare: Hotel Phoenicia Blue View Resort a Complex Amfiteatru Panoramic Belvedere Olimp 4**** Neptun Olimp si-a redeschis portile in vara 2020, sub administrarea grupului Phoenicia, sub o noua infatisare si denumire a Phoenicia Blue View Resort. 

PREZENTARE SPATII DE CAZARE

Dubla matrimoniala sau twin standard cu vedere spre statiune - (etj. 1-6)
Cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 18 mp, zona pentru dormit cu un pat matrimonial (160cmx200cm) sau doua paturi twin (110cmx200cm), fotoliu extensibil, baie cu dus, balcon, mobilier balcon.
Dubla matrimoniala sau twin standard cu vedere spre mare - (etj. 1-6)
Cuprinde un spatiu deschis cu o suprafata de 18 mp, zona pentru dormit cu pat matrimonial (160cmx200cm) sau doua paturi twin (110cmx200cm), fotoliu extensibil, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon.
Suita cu doua dormitoare si doua paturi - (etj. 1-6)
Cuprinde doua spatii deschise cu o suprafata de 35-44 mp, ce presupun doua zone pentru dormit cu pat matrimonial (doua paturi) si o canapea extensibila, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon, vedere spre mare.
Apartament cu Living si Dormitor - (etj. 6)
Cuprinde doua spatii deschise cu o suprafata de 35-44 mp, ce presupun o zona de living si o zona pentru dormit cu pat matrimonial, canapea extensibila, baie cu dus, balcon individual, mobilier balcon, vedere spre mare.
Alocarea spatiilor de cazare se realizeaza in functie de disponibilitatea hotelului din ziua de check-in, din acest motiv NU putem garanta un anumit etaj, un anumit tip de camera (matrimoniala / twin) sau un anumit tip de canapea (fixa / extensibila).
FACILITATI SPATII DE CAZARE: Aer conditionat, Televizor LCD, cablu TV, internet WI-FI, seif in camera, telefon, mini-frigider, cana electrica, cani, pahare, lingurite, uscator de par, prosoape, papuci, cosmetice hoteliere, baie cu dus, canapea/fotoliu, housekeeping zilnic.
La cerere: pat bebe, masa de calcat si fier de calcat.

SERVICII INCLUSE
  • Piscine pentru adulti
  • Umbrele si sezlonguri la piscine (in limita locurilor disponibile a alocarea se face in ordinea sosirii)
  • Parcare (in limita locurilor disponibile)
  • Mini Aquapark pentru copii
  • Jocuri si concursuri pentru adulti si copii (la piscine, terasa)
  • Animatori
  • Muzica live
  • Program artistic
  • Umbrele si sezlonguri la plaja (in sectorul de plaja Standard) a in limita locurilor disponibile (alocarea sezlongurilor se face in ordinea sosirii)
  • Prosoape plaja/piscina
  • Loc de joaca exterior.
Programul artistic pentru copii se desfasoara in perioada 18.06.2026 a 31.08.2026, iar cel dedicat adultilor in intervalul 25.06.2026 a 31.08.2026.
In perioadele 27.05.2026 a 18.06.2026 si 31.08.2026 a 13.09.2026, anumite facilitati ale complexului pot fi suspendate sau pot functiona cu program redus

SERVICII CONTRA-COST: Apeluri nationale/internationale, Transfer la/de la gara/aeroport Constanta/Bucuresti, Baruri (plaja, piscine si terase), Farmacie, Complex de magazine (alimente/cosmetice/jucarii), Standuri expozitionale cu specific divers, Club Games, Sporturi nautice.

TIPURI DE PACHETE
1. CAZARE + MIC DEJUN. Include micul dejun a se serveste incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea.
2. CAZARE + DEMIPENSIUNE. Include micul dejun si masa de pranz a se servesc incepand cu a doua zi de cazare si inclusiv in ziua plecarii.
Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator.
3. CAZARE + PENSIUNE COMPLETA. Include mic dejun, pranz si cina.
  • In prima zi de cazare se serveste cina
  • Incepand cu a doua zi se servesc toate mesele
  • In ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul
Bauturi incluse: apa, bauturi racoritoare la dozator, ceai, cafea, bere draft, vin alb/rosu/rose la dozator.
4. CAZARE + ALL INCLUSIVE. Include mic dejun, pranz, gustari, cina, bauturi alcoolice si nonalcoolice.
  • In prima zi se serveste cina
  • Incepand cu a doua zi se servesc toate mesele
  • In ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul
Gustari: tip finger food (selectie limitata de produse dulci si sarate pentru servire rapida), disponibile in intervalul 16:00 a 17:30
Bauturi incluse: bere draft, vin alb/rose/rosu la dozator, whisky, vodka, rom, gin, lichior, long drinks
Selectia de bauturi alcoolice include cate doua sortimente din fiecare categorie. Gama de long drinks include minimum cinci sortimente, in functie de sezon si disponibilitate.
5. CAZARE + ULTRA ALL INCLUSIVE
Include mic dejun, pranz, cina, gustari, bauturi alcoolice si nonalcoolice.
  • In prima zi se serveste cina
  • Incepand cu a doua zi se servesc toate mesele
  • In ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul
Gustari: tip finger food, disponibile in intervalul 10:00 a 12:00
Bauturi incluse: bere draft, vin alb/rose/rosu la dozator, whisky, vodka, rom, gin, lichior, long drinks
Selectia de bauturi alcoolice include cate doua sortimente din fiecare categorie. Gama de long drinks include minimum cinci sortimente, in functie de sezon si disponibilitate.

Bauturile incluse pentru pachetele 1, 2 si 3 sunt disponibile doar in restaurant, in timpul servirii mesei.
Disponibilitate pachet bauturi a ALL INCLUSIVE si ULTRA ALL INCLUSIVE
  • Pachetul de bauturi inclus in tipul de pachet ALL INCLUSIVE este disponibil in:
    • Restaurant (in intervalul de servire al meselor principale),
    • Barul all inclusive de pe plaja (program 10:00 a 19:00),
    • Barurile all inclusive de la piscine (program 10:00 a 19:00),
    • Barul de seara (program 20:30 a 23:00).
  • Pachetul de bauturi inclus in tipul de pachet ULTRA ALL INCLUSIVE este disponibil in:
    • Restaurantul de pe plaja (program 08:00 a 22:00),
    • Barul all inclusive de pe plaja (program 10:00 a 19:00),
    • Barurile all inclusive de la piscine (program 10:00 a 19:00),
    • Barul de seara (program 20:30 a 24:00).
Servirea meselor principale
  • Pentru toate tipurile de pachet, cu exceptia ULTRA ALL INCLUSIVE, mesele principale se servesc in regim buffet suedez, dupa urmatorul program:
    • Mic dejun: 07:30 a 10:00
    • Pranz: 12:30 a 15:00
    • Cina: 19:00 a 22:00
  • Pentru pachetul ULTRA ALL INCLUSIVE:
    • Mic dejun: in restaurantul Belvedere sau Panoramic, intre orele 07:30 a 10:00
    • Pranz: in restaurantul de pe plaja, in regim buffet suedez, intre orele 12:30 a 18:30
    • Cina: in restaurantul de pe plaja, in regim buffet suedez, intre orele 19:00 a 22:00
Reguli privind servirea meselor
  • Accesul in restaurante se face doar cu bratara de identificare primita la check-in. Lipsa bratarii poate duce la refuzul servirii.
  • Este interzisa iesirea cu alimente sau bauturi din restaurante, chiar si pentru pastrare in camera.
  • In prima zi de cazare se serveste doar cina.
  • Incepand cu a doua zi, se servesc toate mesele.
  • In ziua plecarii se servesc doar micul dejun si pranzul.
  • Pranzul din ziua sosirii nu este inclus si poate fi achizitionat contra cost, atat la receptia locatiei, cat si la cea a restaurantului.
  • Bauturile nu sunt incluse la:
    • Restaurantul de pe plaja (cu exceptia ULTRA ALL INCLUSIVE),
    • Barurile a la carte de la piscina si plaja,
    • Lobby bar-urile Panoramic si Belvedere,
    • Restaurantele a la carte din complex.
Regulament:
  • Check-in: dupa ora 16:00, pe baza actului de identitate si, daca este cazul, certificatul de nastere al copiilor si voucherul de cazare.
  • Check-out: pana la ora 12:00. Predarea cardurilor/cheilor se face dupa verificarea camerei.
  • Early check-in (09:00 a 16:00): se taxeaza cu 100 euro (TVA inclus).
  • Check-in inainte de ora 09:00: se taxeaza cu 100% din valoarea unei nopti de cazare.
  • Late check-out (12:00 a 17:00): 100 euro (TVA inclus); dupa ora 17:00 a 100% din pretul unei nopti.
  • Bagaje: pot fi depozitate gratuit timp de 24h dupa check-out.
  • Bagaje ramase in camera dupa ora 12:00 atrag taxe suplimentare.
  • Bratarile de acces trebuie predate la check-out; nepresentarea acestora atrage costuri suplimentare.
Cazare a reguli generale:

  • Sa nu deterioreze mobilierul sau dotarile; eventualele daune se platesc.
  • Sa nu ia cu ei bunuri din dotarea hotelului.
  • Sa nu deranjeze linistea altor oaspeti.
  • Sa nu patrunda in alte camere sau zone ale personalului hotelului.
  • Sa anunte vizitatorii la receptie si sa-i legitimeze.
  • Sa nu lase copiii nesupravegheati; hotelul nu este responsabil pentru accidente cauzate de lipsa supravegherii.
  • Parintii/tutorii sunt responsabili pentru comportamentul minorilor.
  • Sa anunte orice defectiune tehnica sau problema in camera cat mai repede.
  • Sa nu arunce obiecte necorespunzatoare in toaleta.
  • Sa anunte receptia imediat daca pierd cheia/cardul camerei; se elibereaza duplicat doar cu act de identitate.
  • Sa informeze personalul despre eventuale alergii alimentare.
  • Este interzisa folosirea prosoapelor si lenjeriei in alte scopuri (sters parul vopsit, demachiat, curatat pantofi etc.).
  • Prosoapele si lenjeria deteriorate se imputa ca dauna.
  • Este interzisa scoaterea lenjeriei si prosoapelor din camera (ex: la plaja sau piscina).
  • Prosoapele de plaja/piscina oferite de hotel se schimba o singura data pe zi, la cerere.
  • Accidentele cauzate de folosirea incorecta a dotarilor nu sunt responsabilitatea hotelului.
  • Este interzisa folosirea echipamentelor de gatit/incalzit personale in camera, din motive de siguranta (incendii).
- In cazul depasirii orei 12:00 la check-out:
  • Se aplica o taxa suplimentara de 100 euro, TVA inclus (pentru intervalul 12:00 a 17:00).
  • Pentru depasirea orei 17:00, se percepe 100% din contravaloarea unei nopti de cazare.
- Bagaje:
  • Oaspetii pot lasa bagajele la receptie, dupa eliberarea camerei, intr-un spatiu special dedicat, timp de 24 de ore, fara costuri suplimentare.
  • Daca bagajele raman in camera dupa ora 12:00 (check-out), se va aplica aceeasi taxa suplimentara ca pentru late check-out.
- Bratari de acces:
  • La check-out, oaspetii au obligatia de a prezenta si preda bratarile de acces primite la sosire.
  • Nepredarea bratarii atrage costuri suplimentare, evidentiate in balanta de client.
Reguli cazare:
  • Sa nu deterioreze amenajarea sau obiectele din dotarea hotelului; in caz contrar, vor achita contravaloarea obiectului deteriorat si manopera aferenta.
  • Sa nu preia bunuri din dotarea hotelului la plecare.
  • Sa pastreze linistea in incinta hotelului, astfel incat sa nu deranjeze alti oaspeti.
  • Sa nu patrunda fara permisiune in alte camere sau in spatii destinate exclusiv personalului hotelului.
  • Sa anunte vizitatorii nefiind cazati in hotel; acestia vor intra doar dupa legitimare si inregistrare la receptie, impreuna cu persoana cazata.
  • Sa nu lase copiii nesupravegheati in niciun spatiu al hotelului. Orice accident produs in acest context nu este responsabilitatea hotelului, ci a insotitorilor adulti.
  • Parintii/tutorii sunt responsabili pentru actiunile minorilor si se obliga sa asigure comportamentul civilizat al acestora fata de ceilalti oaspeti.
  • Sa anunte orice defectiune tehnica sau de mobilier cat mai repede la receptie. Orice defectiune nesemnalata nu poate fi reparata ulterior si nu poate fi reclamata dupa plecare.
  • Sa nu arunce in toaleta obiecte care pot deteriora statia de colectare a reziduurilor.
  • In caz de pierdere a cardului sau cheii de acces, este necesara identificarea cu un act de identitate pentru eliberarea duplicatului. Pierderea atrage un cost suplimentar.
  • Sa informeze receptia sau personalul restaurantului in caz de alergii sau intolerante alimentare.
  • Este interzisa folosirea prosoapelor sau lenjeriei in alte scopuri (sters parul vopsit, demachiat, curatarea incaltamintei, geamantanelor, pardoselii etc.). Acestea sunt destinate doar uzului corporal.
    • Prosoapele sau lenjeria deteriorate prin utilizare necorespunzatoare se imputa.
    • In caz contrar, hotelul isi rezerva dreptul de a anula rezervarea si de a evacua oaspetele fara returnarea sumelor achitate.
  • Lenjeria de camera (cearceafuri, prosoape, halate, papuci) este destinata utilizarii exclusive in camera. Este interzisa scoaterea acestora in exterior (ex. la plaja sau piscina).
  • Prosoapele pentru plaja/piscina oferite de hotel se schimba la cerere, dar nu mai mult de o data pe zi.
  • Hotelul nu este responsabil pentru accidente survenite din utilizarea necorespunzatoare a obiectelor sau facilitatilor hotelului.
  • Este strict interzisa introducerea si utilizarea echipamentelor de gatit/incalzit in camerele de hotel (in afara celor puse la dispozitie de catre hotel), din motive de siguranta la incendiu, conform legislatiei in vigoare.
  • Se interzice cu desavarsire introducerea in hotel de armament, arme albe sau substante lacrimogene.
    Conform legislatiei romane, consumul sau comercializarea de substante halucinogene sau psihotrope este interzis si se pedepseste;
  • Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in incinta hotelului;
  • Gunoiul si resturile menajere se vor depozita in cosurile de gunoi amplasate pe raza hotelului;
  • Pentru copiii sub 2 ani exista posibilitatea oferirii, in limita disponibilitatii, a unui patut. Oaspetele trebuie sa comunice receptiei, atunci cand efectueaza procedura de check-in, daca are nevoie de un patut pentru copil, pentru a se putea onora solicitarea, in limita disponibilitatii;
  • Nu este permis alergatul sau practicarea oricarui sport in lobby sau in holurile hotelului;
Alocarea spatiilor de cazare
  • Pentru complexul Phoenicia Blue View, spatiile de cazare cuprind canapele extensibile sau fixe.
  • Alocarea camerelor se face in functie de disponibilitatea hotelului din ziua cazarii. Din acest motiv nu se poate garanta un anumit etaj, camere alaturate sau prezenta unui anumit tip de canapea in spatiul de cazare.
  • Solicitarile de acest gen sunt considerate preferinte ale turistilor, pe care incercam sa le satisfacem in limita disponibilitatii.
Restaurant
  • Toate cele trei mese (mic dejun, pranz si cina) vor fi servite in cadrul restaurantelor din hotelurile Belvedere si Panoramic, in functie de hotelul in care turistul este cazat.
  • Turistii cazati in hotelul Amfiteatru vor fi repartizati catre unul dintre restaurantele mentionate anterior, in functie de disponibilitate si grad de ocupare.
  • Mesele se servesc in regim bufet suedez.
Exceptie: turistii cu pachete ULTRA ALL INCLUSIVE vor servi masa in restaurantul special dedicat pentru acest tip de pachet.
  • Principiul bufetului este acela al consumului fara restrictii de structura sau cantitate a preparatelor, dar doar in intervalul alocat si exclusiv in salonul dedicat acestui tip de serviciu.
  • Oaspetilor nu le este permis sa scoata din perimetrul spatiilor alocate servirii bufet a vreunui obiect de vesela, tacamuri, sticlarie sau preparate/bauturi, chiar daca scopul este pastrarea acestora in camera.
    • In cazuri medicale exceptionale, se poate solicita asistenta sefului de sala;
  • Structura sortimentelor de produse este conceputa pentru a oferi cat mai multe optiuni si preferinte, dar nu poate acoperi integral toate gusturile.
  • Mesele principale au o baza constanta, cu alternante periodice intre tipurile de preparate;
  • Accesul in salon se face pe baza numarului camerei, numele complet al titularului rezervarii si componenta familiei;
  • Este obligatorie purtarea bratarii la mana pentru accesul in restaurant.
    • Lipsa bratarii primite la check-in poate duce la refuzul servirii meselor;
  • Este interzisa aducerea si consumarea bauturilor alcoolice din exteriorul restaurantului, fara aprobarea conducerii.
  • Restaurantul isi rezerva dreptul de a nu mai servi persoane aflate in stare de ebrietate sau care devin recalcitrante dupa consumul excesiv de alcool.
Piscine
  • Nu este permis accesul la piscine al persoanelor aflate sub influenta alcoolului sau a drogurilor;
  • In zona piscinelor este obligatoriu echipamentul adecvat: costum de baie, papuci, prosop;
  • Este interzisa frecventarea zonei acvatice daca prezentati boli dermatologice sau leziuni ale pielii, chiar daca sunt protejate cu pansamente;
  • Copiii pot sta la piscina doar insotiti de un adult;
  • Complexul Phoenicia Blue View nu este responsabil pentru accidentele suferite de copii in zona piscinelor, cauzate de neglijenta copiilor sau a insotitorilor;
  • Pentru copiii cu varsta de pana la 3 ani, este obligatorie utilizarea de pampers special pentru apa;
  • Accesul la piscine este gratuit si permis exclusiv oaspetilor hotelului.
  • Folosirea dusurilor inainte de utilizarea piscinelor este obligatorie;
  • Orice persoana care utilizeaza piscina isi asuma raspunderea pe durata utilizarii acesteia;
  • Este interzis accesul in bazine in afara programului de functionare afisat;
  • Este interzis fumatul in perimetrul piscinelor;
  • Este interzis consumul de bauturi in piscine;
  • Este interzisa folosirea paharelor si a veselei de sticla in perimetrul piscinelor;
  • Este interzis accesul in zona de piscine cu seminte, alimente, fructe;
  • Sunt interzise sariturile de pe marginea bazinului in apa, alergatul, bruscarea, scufundarea cu forta si stropirea cu apa a unui alt inotator. In caz contrar, nu ne asumam raspunderea asupra unui eventual accident;
  • Accesul in si din piscina se va face doar pe scari;
  • Este strict interzis accesul turistilor in camera tehnica (depozitul cu substante dezinfectante);
  • Toti utilizatorii piscinei sunt obligati sa poarte costum de baie. Este interzis scaldatul cu imbracaminte de strada, tricouri, lenjerie intima, pantaloni 3/4 etc.;
  • Este interzisa flegmarea, suflarea nasului, urinarea sau defecarea in bazin;
  • Sunt permise toate articolele ajutatoare pentru inotat a plute, fluturasi, colacei etc. Nu sunt permise barci / saltele gonflabile;
  • Persoanele care nu stiu sa inoate sau au inaltimea sub 1.20 m trebuie sa poarte echipament de protectie;
  • Este strict interzis scaldatul in timpul unei furtuni;
  • Este interzisa aruncarea in apa piscinelor a diferitelor obiecte personale, nisip, pietris etc.;
  • Desi perimetrul piscinelor este supravegheat video, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt pe suprafata proprietatii noastre. Pentru evitarea acestor neplaceri, nu lasati obiecte de valoare nesupravegheate.
Plaja
  • Complexul Phoenicia Blue View pune la dispozitia oaspetilor sai sezlonguri si umbrele gratuite, in sectorul de plaja Standard, in limita locurilor disponibile.
  • Complexul pune la dispozitie si un sector de plaja dedicat exclusiv oaspetilor cu pachete ULTRA ALL INCLUSIVE, denumit sectorul Premium;
  • Ocuparea sezlongurilor se face in ordinea sosirii la plaja;
  • Sezlongurile nu se rezerva. Prosoapele, hainele sau alte obiecte lasate pentru a rezerva sezlongul vor fi ridicate de personal.
Spatiul de parcare si autoturismele
  • Complexul Phoenicia Blue View pune la dispozitia oaspetilor sai locuri de parcare, in limita disponibilitatii. Parcarea este permanent monitorizata video;
  • Desi luam toate masurile de precautie, nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt sau daune pe suprafata proprietatii. Nu lasati obiecte de valoare in interiorul autoturismelor;
  • Parcarea clientilor este gratuita, in limita locurilor disponibile. Hotelul nu rezerva locuri de parcare si nu percepe taxa;
  • Parcarea este proprietate privata, iar accesul se face cu respectarea legislatiei rutiere;
  • Complexul nu isi asuma responsabilitatea civila sau penala pentru pagube cauzate autovehiculelor prin blocare, ridicare, transport sau depozitare, pentru bunurile personale lasate in interior, pentru daune, furturi, incendii sau alte prejudicii provocate de alti oaspeti sau terte persoane;
  • Cardul de acces pentru parcare, oferit la receptie, trebuie amplasat la vedere pe bordul masinii.
Siguranta obiectelor personale
  • Recomandam utilizarea seifurilor disponibile in camere pentru depozitarea obiectelor de valoare.
  • Nu ne asumam niciun fel de raspundere pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in cadrul complexului Phoenicia Blue View.
Climatizarea
  • Sistemul de climatizare nu functioneaza cu usa de la balcon deschisa sau oscilobatanta.
Cod vestimentar
  • Phoenicia Hotels nu practica un cod vestimentar special, dar impune decenta si respect atat fata de ceilalti oaspeti, cat si fata de personal;
  • Nu vor fi acceptate in restaurant, lifturi si receptia locatiei persoanele imbracate intr-o tinuta neadecvata specificului si standardelor impuse de hotel (ex. bust gol etc.).
Fumatul
  • Fumatul traditional si tigara electronica nu sunt permise in incinta locatiei, conform legislatiei aplicabile in vigoare (Legea 349/2002 modificata si completata prin Legea 15/2016). Complexul Phoenicia Blue View are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber. Va informam ca in fiecare camera exista senzori de detectie care detecteaza fumul de tigara si declanseaza alarma de incendiu;
  • Complexul dispune doar de camere pentru nefumatori. In cazul in care nu se respecta prevederile prezentului regulament, se va aplica o taxa in valoare de 150 euro/noapte (valoarea in lei va fi calculata la cursul intern al locatiei de 1 euro = 5.1 lei), reprezentand serviciile de curatenie a camerei.
Animalele de companie
  • Iubim animalele, insa regula generala nu permite cazarea in hotel a persoanelor insotite de animale.
Sesizari si reclamatii
  • Reclamatiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, in perioada sederii turistilor in hotel;
  • Reclamatiile ulterioare se vor face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data plecarii clientilor din hotel si vor fi analizate, iar hotelul va exprima in scris punctul de vedere in termen de 7 zile lucratoare de la primirea acesteia;
  • Nu se vor lua in calcul reclamatii ulterioare sederii, care nu au fost sesizate in perioada in care turistul a beneficiat de pachetul de servicii;
  • Complexul se obliga sa rezolve orice reclamatie primita de la client pe perioada sederii in hotel, in maximum 48 de ore de la momentul formularii acesteia.
Selectarea oaspetilor
  • Clientul trebuie sa se conformeze regulamentului de ordine interioara al hotelului. Acesta trebuie sa respecte atat linistea in hotel si restaurant, cat si normele de convietuire sociala si cele morale;
  • Oaspetii trebuie sa aiba grija de bunurile din proprietatea hotelului lasate in folosinta sa pe perioada cazarii;
  • Orice incalcare a uzantelor hoteliere sau a normelor morale si de convietuire sociala da dreptul hotelierului de a intrerupe imediat contractul/cazarea, fara preaviz si fara returnarea costurilor achitate;
  • Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea, servirea in restaurant si accesul in cadrul complexului oaspetilor aflati in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjeaza alti oaspeti;
  • Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradari ale bunurilor materiale apartinand complexului va fi suportata de catre cei vinovati de producerea acestora;
  • Nu acceptam comportamentul necivilizat sau agresiv, manifestari fizice sau verbale obscene, tonul nepotrivit, insultele, hartuirea fizica, sexuala sau orice abuz fizic sau psihic asupra unui angajat, a oaspetilor hotelului sau a oricarei persoane din ansamblul hotelier. Ne rezervam dreptul de a evacua din hotel si restaurant oaspetii cu atitudine necorespunzatoare;
  • Tinand cont de cele mentionate mai sus, ne rezervam dreptul de a ne selecta oaspetii;
  • Conducerea hotelului poate inceta furnizarea serviciilor catre acei oaspeti care nu respecta regulamentul intern, fara obligatia de a restitui contravaloarea serviciilor achitate de oaspete.
Taxa de promovare a statiunii In conformitate cu Hotararea Consiliului Local Mangalia nr. 283/23.12.2020 privind instituirea taxei speciale de statiune in Municipiul Mangalia:
Art.1 a Se aproba instituirea taxei speciale de statiune in municipiul Mangalia, incepand cu data de 01.01.2021. Taxa speciala este necesara pentru initierea si realizarea programelor de dezvoltare ale destinatiei turistice integrate Mangalia, precum si pentru sustenabilitatea circulatiei turistice catre zona de sud a litoralului romanesc (municipiul Mangalia si statiunile aflate in administrarea acestuia), prin cresterea competitivitatii destinatiei turistice aMangalia si statiunia la nivel national, regional si global.
Art.2 a Taxa se incaseaza de la persoanele care beneficiaza de servicii de cazare in structurile de cazare turistica clasificate din Mangalia si statiunile Saturn, Venus, Cap Aurora, Jupiter, Neptun, Olimp, dupa cum urmeaza: persoanele cu varsta peste 18 ani care beneficiaza de servicii de cazare in aceste structuri, vor plati taxa de statiune in valoare de 5 lei/zi/turist.

Harta